بررسی ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید چهار درب جی پلاس

 

یخچال ساید چهار درب جی پلاس مدل GSS-K916 یکی از جذاب ترین و خاص ترین ساید بای ساید های برند جی پلاس است. این ساید با طراحی زیبا و داشتن ۴ درب یکی از محبوب ترین یخچال های ساید در بازار لوازم خانگی میباشد. خرید ساید با طراحی منحصر به فرد و امکانات کامل همیشه دغدغه خریدارن بوده است چرا که تنوع در بازار این محصول بسیار زیاد است. ابعاد و اندازه این محصول دقیقا مانند ساید بای ساید های معمولی است. ظرفیت آن نیز ۳۷۸ لیتر است و فضای نسبتا خوبی را برای خانواده ها ایجاد میکند. سفید، نقره ای و تیتانیوم مجموعه رنگ هایی است که ساید جی چلاس مدل Gplus GSS-K916 دارد. رنگبندی بسیاز زیبا که سلیقه مصرف کنندگان را به چالش میکشد. یکی از مهمترین ویژگی های این یخچال فریزر ساید چهار درب، رده +A برای مصرف انرژی است که به لطف وجود موتور اینورتر آن، برق بسیار کمی مصرف میکند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

موتور اینورتر دیجیتال تعبیه شده در یخچال فریزر ساید چهار در جی پلاس مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده است و این شرکت برای این موتور ۵ سال گارانتی را ارائه داده است. شایان ذکر است که قیمت یخچال ساید جی پلاس بسیاز مقرون بصرفه است و در با نمونه های خارجی همرده است و چیزی کم ندارد. مدل GSS-K916 از نوع فریزر پایین است که توسط دو درب در کنار هم باز میشود و به فضای فریزر دسترسی راحتی دارید. یخچال هم که در قسمت بالا قرار دارد به همین شکل به دو درب مجهز است و به سمت مخالف هم باز میشوند. در ادامه با بخش های این محصول و امکانات آن آشنا میشوید.

 

طراحی ظاهری ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 با توجه به طراحی چهار درب خود در آشپزخانه زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

کارایی این ساید بای ساید جی پلاس با تعبیه کمپرسور اینورتر و رسیدن به رده انرژی +A بسیار جذاب شده است.

جهت کاربری راحت تر این محصول نمایشگر LED روی آن نصب گردیده است تا ضمن زیبایی بیشتر به محصول دسترسی آسان تری را به کاربران خود هدیه دهد.

شرکت سازنده به منظور بهبود عملکرد این محصول با استفاده از سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow توانسته است، دمای تمامی نقاط یخچال را کنترل نموده به سیستم خنک سازی آن کمک نماید.

در مجموع با توجه به ظرفیت خالص 629 لیتری این محصول، می توان گفت خرید آن برای خانواده های متوسط بسیار مناسب است.

 

 

قسمت یخچال و فریزر

 

همانطور که گفتیم، یخچال با دو درب در قسمت بالا قرار دارد. با باز شدن این دربها فضایی بسیار عالی و مناسب پیش رو خواهید داشت. تعداد ۳ طبقه در یخچال با ابعاد بزرگ و پهن و همینطور دو کشو با ابعاد گوناگون برای قرار دادن مواد غذایی خاص، فضای خوبی را در برابر شما ایجاد کرده است. پس عملا جا کم نمی آورید. روی درب یخچال هم ۶ قفسه دارید که برای قرار دادن بطری های نوشیدنی یا اقلام کوچکتر کارایی دارند و کار شما را راه می اندازند. همانطور که گفته شد هر چه امکانات دستگاه بیشتر باشد، شانس خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بیشتر است. پس فقط به دنبال ظاهر یخچال ساید نباشید. کابین یخچال مهمترین قسمت ماجراست. چون در طول روز با آن خیلی کار دارید. دستگیره های پنهان دقیقا جایی واقع شده اند تا به راحتی امکان باز و بست درب ها را داشته باشید.

فریزر هم تعداد ۶ کشو در برابر شما قرار داده است. این کشو ها فضای قابل قبولی را برای نگهداری مواد غذایی منجمد شونده ایجاد کرده است. بر عکس یخچال که بر روی درب آن قفسه وجود دارد، بر روی درب فریزر خبری از پاکت یا قفسه نیست.

 

 

موتور ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916ساخت کجاست؟

همیشه در هنگام بحث در مورد برند های ایرانی رایج ترین سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که این برند قطعات خود را از کدام کشور تهیه می کند، این که موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست هم در هنگام خرید از این برند همیشه پرسشی اساسی بوده.

 

 

امکانات یخچال ساید محبوب جی پلاس

از مشخصات بسیار مهمی که در خرید ساید بای ساید هم مهم است، سیستم برفک زدایی است. ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 به سیستم بدون برفک مجهز است. با این تکنولوژی در یخچال ساید دیگر برفکی ایجاد نمیشود و با خیال راحت میتوانید مدت طولانی غذا در داخل کابین نگهداری نمایید. یخچال ساید بدون برفک جی پلاس به نمایشگر LED مجهز است تا میزان دمای داخلی و سایر تنظیمات یخچال فریزر را نشان دهد. این صفحه نمایش با طرحی ویژه و زیبا بر روی درب تعبیه شده است. از امکانات دیگر این ساید بای ساید خوش خرید جی پلاس میتوان به سیستم سرمایش سریع (Quick Cooling) اشاره کرد. این تکنولوژی سرما را سریعتر در داخل کابین ها ارسال میکند تا غذای حساس شما سریعتر سرمادهی شوند.

 

مواد غذایی حساسی دارید؟ دوست دارید میوه ها همیشه تازه باشند؟ از محفظه Fresh Box استفاده کنید. این باکس برای تازه نگه داشتن میوه ها یا مواد غذایی دیگر کارایی دارد.  از مزییت های دیگر ساید جی پلاس مدل ۹۱۶ میتوان به Multi Air Flow اشاره کرد. این قابلیت سرمای چندگانه در داخل کابین یخچال فریزر ایجاد میکند. همچنین با عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان (Holiday) هم در مصرف برق و انرژی صرفه جویی بسیار خواهد شد.

 

مزیت های یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

در مجموع ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 ضمن کارایی مناسب خود، دارای مزیت های اختصاصی دیگری نیز هست که از به راحتی نمی توان عبور کرد:

  • دارای نمایشگر LED
  • مجهز به کمپرسور اینورتر
  • 5 سال گارانتی موتور
  • رده انرژی +A
  • سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow
  • سرمایش سریع در یخچال و فریزر Super Cooling / Super Freezing
  • فناوری انجماد سریع در فریزر- quickfreezing

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال جی پلاس چگونه است ؟

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال جی پلاس توسط کمپانی گلد ایران تعمین میشود





:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: